اعلام عزای عمومی در اردستان به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای

به مناست شهادت محسن فخری زاده از نخبگان و خادمان جمهوری اسلامی در عرصه علم، فن آوری و صنعت دفاعی امروز در شهرستان اردستان عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا تأملی فرماندار اردستان گفت: به منظور ادای احترام و پاسداشت یک عمر مجاهدت صادقانه و کم نظیر در عرصه علمی و دفاعی کشور از سوی این شخصیت بزرگ که بی شک یکی از درخشان‌ترین مفاخر برخواسته از شهرستان اردستان است با تاکید آیت الله طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و موافقت استاندار اصفهان امروز در شهرستان اردستان عزای عمومی اعلام می‌شود.

حمیدرضا تأملی با محکوم کردن این اقدام تروریستی تأکید کرد: بی شک دست قدرت الهی و اراده پولادین فرزندان ملت بزرگ ایران در زمان مناسب گریبان جنایتکاران این اقدام خباثت آمیز تروریستی را خواهد گرفت.

او بار دیگر این مصیبت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار خطه اردستان و به خصوص شهر مهاباد همچنین خانواده عزاردار شهید تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات را برای آن شهید عزیز خواستار شد.

محسن فخری زاده مهابادی عضو ارشد سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ۷ آذر ۱۳۹۹ ترور شد و در پی شدت جراحات به شهادت رسید.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.