مرغ ارزان می‌شود، روغن فراوان

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با بیان اینکه قیمت گوشت مرغ در استان کاهش می‌یابد، گفت: مشکل کمبود روغن مایع در استان نیز به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  رحمانی زاده، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونت اقتصادی استانداری و حمایت دستگاه‌های نظارتی، قیمت هر کیلو گوشت مرغ در استان به ۲۶.۵۰۰ تومان رسیده که این قیمت نسبت به هفته گذشته کاهش هفت هزار تومانی را تجربه کرده است.

او ادامه داد: حدود ۷۰ درصد از نهاده‌های مورد نیاز پرورش دهندگان مرغ استان که شامل سویا و ذرت است، تامین شد و همین مساله کاهش قیمت مرغ در استان را در پی داشت.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد بیان کرد: دولت نهاده‌های مورد نیاز پرورش دهندگان مرغ را به قیمت یارانه‌ای در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که قیمت آن یک ششم قیمت بازار است.

رحمانی زاده در پایان اظهار داشت: در بحث روغن مایع نیز با توجه به حضور اتباع خارجی در کف بازار، شاهد کمبود روغن مایع بودیم که با حمایت شرکت خدمات بازرگانی استان این کمبود نیز حل می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار