پیشرفت ۶۵ درصدی گازرسانی روستایی آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر طرح گازرسانی به ۳۲۶ روستای استان آذربایجان شرقی با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،توحیدی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۷ درصد خانوار‌های روستایی آذربایجان شرقی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند گفت: اتمام گازرسانی به ۱۵۴ روستای استان برای امسال و مابقی برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

او افزود: با وجود شرایط فعلی، محدودیت‌های ناشی از افزایش همه گیری ویروس کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه دشمنان اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی ادامه دارد.

او استقرار سامانه‌های نوین مدیریتی و برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه را از مهمترین شاخص‌های تاثیرگذار در پیشرفت مطلوب پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: با توجه به بررسی همه جانبه چالش‌ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای طرحها، به‌کارگیری راهکار‌های نوین و جایگزین کردن روش‌های جدید مدیریتی و اجرایی، مانع از ایجاد رکود در روند اجرای پروژه‌ها شده و تمامی شاخص‌های استراتژیک سازمان به‌صورت ادواری پایش می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: به زودی با اتمام گازرسانی در آذربایجان شرقی، به‌ عنوان یکی از استان‌های سبز کشور، شاهد توسعه هرچه بیشتر رفاه و آبادانی و به ثمر رسیدن تلاش‌های ۳۲ ساله شرکت گاز استان در خدمت رسانی به مردم با تامین گاز ۶۸ شهر و ۲ هزار و ۴۴۵ روستای واجد شرایط خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.