مجوز راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در روانسر صادر شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر از صدور مجوز راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مولود مظفری رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر از صدور مجوز راه‌اندازی سه مرکز مثبت زندگی در این شهرستان خبر داد و گفت : مراکز مثبت زندگی با اشتغالزایی ۹ نفر در شهر‌های «روانسر» و «شاهو» و روستای «نهرابی» به مرکزیت بخش مرکزی راه‌اندازی شده است.

او گفت : این مراکز وظیفه خدمات‌رسانی و حمایت از هزار و ۳۵۰ خانوار زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان روانسر را بر عهده دارند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر افزود: فعالیت مراکز مثبت زندگی با ارائه خدمات الکترونیکی، کاهش هزینه‌های جامعه هدف بهزیستی به ویژه هزینه‌های مربوط به رفت و آمد را به دنبال خواهد داشت.

مظفری با بیان اینکه روند ثبت پرونده‌های گروه‌های هدف مرکز مثبت زندگی، در گذشته به صورت معمول و دستی انجام می‌شد، افزود: با تلاش و برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی استان در این مراکز، خدماتی از قبیل ثبت نام و تشکیل پرونده و پیگیری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و حتی افراد دارای محدودیت‌های جسمی می‌توانند از این خدمات به سهولت بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: خدمات حضوری مانند مشاوره خانوادگی یا تربیتی، با توجه به کیفیت و مزایای بالاتر نسبت به فضای الکترونیکی، هم چنان جایگاه خود را از دست نداده و در محور‌های گوناگون در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر گفت: استانداردسازی ارائه خدمات در این مراکز سبب افزایش رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار