درخواست عجیب عروس از مهمانان در جشن عروسی!

یک عروس با درخواست عجیب خود از مهمانان مجلس عروسی اش و مسابقه ای که بین آنها ترتیب داد انتقاد بسیاری را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک عروس آمریکایی با پیشنهاد عجیب خود به مهمانان حاضر در جشن عروسی اش مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. این عروس جوان که هویتش اعلام نشده در مراسم عروسی خود از مهمانان خواسته بود که با تلفن‌های همراه خود، عکس‌های مراسم عروسی را تهیه کنند. او هدف خود از این درخواست را کاستن از هزینه‌های جشن عروسی اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


این دختر در جشن عروسی اعلام کرده بود که بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر را به عنوان تصاویر بهترین روز زندگی خود و همسرش انتخاب کرده و به عکاس برتر جایزه خواهد داد. به همین دلیل بسیاری از مهمانان از ابتدای جشن عروسی تا پایان آن به جای لذت بردن از مراسم سرگرم تهیه عکس از این عروس و داماد بودند.

درخواست عجیب عروس

این عروس جوان اولین بار این تصمیم عجیب خود را در یک گروه در فیسبوک فاش کرد. او در شرح این تصمیم خود در این پستی که منتشر کرد نوشته بود: «آیا کسی در اینجا هست که در روز عروسی‌اش عکاس نداشته؟ من با یک برنامه ریزی برای ترتیب دادن مسابقه عکاسی در روز عروسی‌ام تصمیم گرفتم تا از هزینه‌های این جشن کم کنم. می‌خواستم ببنیم چه کسی می‌تواند بهترین عکس‌ها را از مراسم عروسی ام تهیه کند. مهمانان باید از زوایای مختلف بهترین تصاویر را از ما تهیه می‌کردند. برای فردی که بهترین تصاویر را تهیه کرد نیز جایزه‌ای در نظر گرفتم.»

درخواست عجیب عروس از مهمانان در جشن عروسی!

پس از انتشار این خبر بسیاری از کاربران به انتقاد از تصمیم این دختر جوان پرداختند و او را به خاطر اجازه تهیه تصاویر بی کیفیت با تلفن‌های همراه در بهترین روز زندگی اش مورد سرزنش قرار دادند. البته برخی نیز به دفاع از این نوعروس پرداختند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تصاویر با کیفیت یا بی کیفیت، این تصمیمی است که این دختر در بهترین روز زندگی‌اش گرفته است. به خواست او احترام بگذاریم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
پدر این عروس خانم اصفهانی نبودند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
اگرحجاب رعایت شود تصمیم عاقلانه ای گرفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
معلومه خیلی خود شیفته بوده و کمبود عاطفه داشته احمق خودشو به نمایش گذاشته و آتش جهنم را برای خود ثبت کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
خوب کاری کرده. عروسی هرچه ساده تر، بهتر و عاقلانه تر!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
گرانی کمر این ملت را شکست