نوسازی انشعابات فرسوده آب شرب در شهر صفی آباد دزفول

مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: نوسازی انشعابات فرسوده در صفی آباد از توابع این شهرستان به طول یک هزار و ۲۹۳ متر انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: به دنبال مطالبات مردمی و به منظور کاهش هدررفت و پرت آب، حل مشکل افت فشار آب در برخی مناطق شهر صفی‌آباد و افزایش توان مدیریت تولید و توزیع آب شرب، نوسازی انشعابات این شهر در دستور کار قرار گرفت و پس از اخذ موافقت نامه انجام شد.

او افزود: این پروژه در ۵ فاز طی ۲ ماه گذشته انجام گرفت که در مجموع ۱۶۶ مورد انشعاب فرسوده به طول یک هزار و ۲۹۳ متر به وسیله لوله و اتصالات ۱.۲ و ۳.۴ نوسازی شد.

اسماعیل سالم هزینه انجام این پروژه را تاکنون مبلغی بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: انشعابات مذکور به دلیل جنس نامرغوب لوله و اتصالات، عمق کم حفاری، زیرسازی و روسازی نامناسب در گذشته، چندین بار دچار خرابی و شکستگی می‌شد که باعث به وجود آمدن حفاری‌های متعدد جهت تعمیر این شکستگی‌ها در سطح معابر و خیابان‌های شهر صفی آباد بود که با این اقدام مشکل به طور کامل رفع خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به نتایج موثر این اقدام بیان داشت: نوسازی انشعابات آب صفی‌آباد، تقویت فشار آب مناطق اجرای طرح، کاهش پرت آب و جلوگیری از هدر رفت، پایداری شبکه توزیع آب شرب و رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.