شیخی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیمه سلامت از برنامه‌های جدید خدماتی مانند تله مدیسین حمایت می‌کند

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از ارائه گزارش رئیس جمعیت هلال احمر و گزارش رئیس بیمه سلامت در کمیسیون خود خبر داد.

زهرا شیخی مبارکه سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز کمیسیون خود از ارائه گزارش رئیس جمعیت هلال احمر و گزارش رئیس بیمه سلامت خبر داد.

او ادامه داد: عمده اظهار نظرهای ریاست هلال احمر در مورد مشکلات بودجه‌ای و همچنین مسائل مطرح شده در بخش‌های خبری شب گذشته مانند تهیه دستگاه‌های اکسیژن‌ساز به کمک خیران و... بود.


بیشتر بخوانید


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: مهم‌ترین گفته‌های رئیس بیمه سلامت درباره پیشبرد قابل ملاحظه برنامه الکترونیکی شدن خدمات سلامت،-حمایت از پوشش همگانی بیمه و توقف موقت ارزیابی وسع به عنوان مانع بزرگی برای مردم ، تغییر در نظام پرداخت بیمه به مؤسسات و ارائه دهندگان خدمات مدیریت منابع، حمایت از برنامه پزشک خانواده روستایی با پرداخت به موقع، پیگیری اختصاص منابع مورد نیاز سازمان بیمه سلامت در سال کنونی و در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، تأکید بر اجرای نظام ارجاع در جامعه‌های شهری، حمایت از برنامه‌های جدید در ارائه خدمات سلامت مانند تله مدیسین و مراقبت در منزل، پیگیری تجمیع منابع حمایتی دولت در یک جا و شناختن بیمه سلامت به عنوان تأمین مالی در حفاظت از بیماران، گسترش حمایت بیمه‌ای از بیماران صعب العلاج و بیماران خاص با توجه به خدمات توانبخشی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار