افزایش ۱۰ درصدی ازدواج در بوشهر/ ۱۷زوج ۹۹/۹/۹ عقد کردند

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: آمار ازدواج در هشت ماه امسال ۱۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد دلجو سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر بیان کرد: در هشت ماه امسال چهار هزار و ۴۵۴ واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق این استان به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: در حالی که آمار ازدواج در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۰ درصدی دارد این آمار به طور میانگین در کشور ۳ درصد افزایش داشته است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: براساس آمار نسبت طلاق به ازدواج‌های ثبت شده در استان ۳۱.۴ درصد و ۱.۲ درصد از موارد طلاق‌ در کشور در استان بوشهر ثبت شده است.

دلجو همچنین آمار طلاق ثبت شده در هشت ماه امسال را هزار و ۳۹۷ واقعه عنوان کرد و گفت: این آمار در مقایسه با زمان مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


او، همچنین با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین ۱۸ مورد ازدواج و ۵ واقعه طلاق در استان بوشهر رخ می‌دهد، بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان، به ازای هر ۱۰۰ واقعه ازدواج، ۳۲ واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، در خصوص ثبت واقعه ازدواج در ۹ آذر یا همان ۹۹/۹/۹، افزود: در این روز ۱۷ واقعه ازدواج در استان ثبت شده است که به ترتیب در شهرستان دیر ۸ ، برازجان ۴، دیلم ۲، گناوه ۲ و بوشهر یک واقعه ازدواج ثبت الکترونیکی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.