آماده باش دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان به طور شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش به سر می‌برند و برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : باتوجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی ۲ هفته‌ای و تعطیلی ادارات مختلف، دستگاه‌های مختلف خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز، مخابرات، مراکز درمانی و بیمارستانی و شهرداری تعطیل نیستند و خدمات رسانی آن‌ها ادامه دارد.

او گفت : نظارت بر مشاغل گروه یک و ۲ نیز توسط تیم بازرسی کرونا شهرستان قصرشیرین به طور مستمر ادامه دارد و مشاغل گروه سه و چهار نیز تا پایان طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی تعطیل هستند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در قصرشیرین ۳۹۵ تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که متاسفانه از این تعداد ۱۷ تن جان باخته اند.

تاتار افزود: با توجه به اعمال محدودیت‌ها و همچنین مشارکت و همراهی مردم شاهد کاهش آمار مبتلایان در قصرشیرین هستیم، اما درصورت سهل انگاری و یا هرگونه اهمال کاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و یا فاصله اجتماعی بازهم شاهد موج دیگری از سرایت بالای ویروس کرونا خواهیم بود.

او از همراهی مردم و بخصوص اصناف و بازاریان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانی کرد و ادامه داد: طرح شهید سلیمانی نیز با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و بسیج در حال انجام است.

فرماندار قصرشیرین از مردم خواست از تردد‌های غیرضرور در خیابان‌ها خودداری کنند و در منازل خود بمانند و از برگزاری هرگونه مهمانی تجمعی و دورهمی و شب نشینی با توجه به فصل زمستان و سردشدن هوا و بسته بودن درب و پنجره منازل به منظور جلوگیری از سرایت ویروس کرونا خودداری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.