آزادی ۲۳ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان

مدیر عامل ستاد دیه لرستان گفت: ۲۳ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان به همت خیران آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،توکل شاکرمی،مدیر عامل ستاد دیه لرستان  اظهار داشت: یکی از هنرمندان مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان برای آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد استان لرستان اهدا کرد که علاوه بر این رقم اهدایی، با کمک خیرین و ستاد دیه ۲۳ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد می‌شوند.

او افزود: بدهی این تعداد زندانی بیش از یک میلیارد تومان است، اما بخشی از این بدهی به صورت رایزنی ستاد دیه، بخشی با کمک خیرین و تسهیلات بانکی فراهم شده که منجر به آزادی این تعداد زندنی می‌شود که به آغوش خانواده برگردند.

مدیر عامل ستاد دیه لرستان عنوان کرد: با آزادی این تعداد زندانی، ۲۲۳ زندانی جرائم غیر عمد در زندان استان وجود دارد که شش نفر خانم و مابقی آن‌ها مرد هستند.

شاکرمی با اشاره به این که امسال تعداد بیشتری زندانی آزاد شده است، گفت: سال گذشته در مجموع ۱۲۸ زندانی جرائم غیر عمد در استان آزاد شدند، اما از ابتدای سال تاکنون ۱۴۵ نفر زندانی آزاد شده اند که آمار نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

او بیان کرد: کمک خیرین هر چند اندک هم باشد می‌تواند در آزادی زندانیان نقش بسیار مهمی داشته باشد و مشارکت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به دلیل بدهی‌های اندک، اقدامی بسیار پسندیده است که در استان خیرین زیادی در این امر مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار