آماده باش شرکت ملی حفاری با توجه به فعالیت سامانه بارشی جدید

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به فعالیت موج بارشی و احتمال بروز سیلاب این شرکت در حالت آماده باش قرار دارد.

سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ملی حفاری یکی از اعضای فعال ستاد بحران خوزستان است، گفت: باتوجه به شرایط بارندگی و افزایش سطح روان آب‌ها در مناطق شهری و روستایی خاصه نقاط همجوار رودخانه‌های کارون، دز و کرخه، وضعیت آب و هوایی و میزان بارندگی‌ها به طور مستمر رصد می‌شود تا در صورت لزوم این شرکت نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و امدادی به وظایف خود در رابطه مسئولیت‌های اجتماعی عمل نماید.

او به بارندگی‌های چند روز اخیر در استان اشاره کرد و افزود: حسب گزارش‌های دریافتی و اعلام ستاد بحران استانداری خوزستان با افزایش روان آب َها در خیابان ها، معابر، محله‌ها و جاده‌های برون شهری و برخی مناطق مسکونی در حوزه جغرافیایی کلانشهر اهواز و شهرستان‌های کارون و ماهشهر، بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی شرکت بلافاصله برای ارایه خدمات نسبت به ساماندهی تجهیزات اقدام کردند.

موسوی بیان داشت: در این ارتباط طی دیروز و امروز یک تیم تخصصی به همراه یک دستگاه پمپاژ فشار قوی (پمپ تراک) به سربندر در شهرستان ماهشهر اعزام و سه دستگاه پمپ دیزل و کف کش و دو دستگاه خودرو سبک در اختیار ستاد بحران فرمانداری اهواز و کارون قرار گرفت و مراتب آمادگی شرکت برای حضور به موقع در موارد ضروری به اطلاع استاندار و ستاد بحران استان رسید.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: پمپ تراک اعزامی به شهرستان ماهشهر با هماهنگی ستاد بحران آن شهرستان شب گذشته در فاز یک سربندر مستقر و عملیات پمپاژ و تخلیه آب‌های سطحی در این موقعیت را به میزان ۱۰ بشکه در دقیقه آغاز کرد و تا جمع آوری کامل آب‌های سطحی در منطقه استقرار خواهد داشت.

او ادامه داد: همچنین یکشنبه شب جمعی از بسیجیان عضو پایگاه مقاومت بسیج شرکت به کمک شهروندان که به سبب بالا آمدن سطح آب در خیابان‌ها و برخی مناطق مسکونی اهواز و کوت عبدالله با مشکل مواجه شدند، شتافته و در جهت رفع مشکل همیاری و همکاری موثر نمودند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.