ارتقای شبکه دیتا خانگی در ۵ شهرستان استان خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای خانگی شهرستان های ایذه، باغملک، بهبهان، رامهرمز و هفتگل با نصب تجهیزات جدید و انجام عملیات های فنی بهینه سازی و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شرایط موجود و نیاز‌های رو به رشد مردم و افزایش مصرف اینترنت و لزوم ارائه خدمات مطلوب و سهولت دسترسی شهروندان به اینترنت جهت آموزشی، اقتصادی و انجام دیگر فعالیت‌ها و کار‌های روزانه بر بستر فناوری، عملیات ارتقای شبکه دیتای ۵ شهرستان در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه ارتقای شبکه دیتا شهرستان‌های ایذه، باغملک، بهبهان، رامهرمز و هفتگل به دست متخصصان و کارشناسان مخابرات منطقه خوزستان انجام شد، افزود: این عملیات با نصب و راه اندازی یک دستگاه روتر و یک دستگاه سوییچ جدید و به روز در مرکز تلفن ثابت شهید دامغانی رامهرمز و با برگردان کردن یک لینک ۱۰ گیگ از سوییچ قدیم به دستگاه روتر و همچنین برگردان لینک‌های ۱۰ گیگ شهر‌های بهبهان، ایذه و باغملک به دستگاه روتر نصب شده در مرکز شهید دامغانی رامهرمز صورت گرفت.

فلاح زاده بیان داشت: با انجام این عملیات شبکه دیتای خانگی در این شهرستان ها، ارائه خدمات بربستر اینترنت پهن با کیفیت مطلوب و سرعت‌های بالا در این شهرستان‌ها بهبود و ارتقا یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.