نوازی: پرسپولیس با اشتباهات ما به گل رسید و تاکتیک خاصی نداشت

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری بعد از باخت ۳ بر سفر این تیم مقابل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم به خاطر اینکه فوتبال بسیار زیبایی بازی کردند به خصوص تیم شهرخودرو که فوتبال روی زمین و با برنامه‌ای بازی کرد. متاسفانه کمی بدشانسی آوردیم. من فکر می‌کنم پرسپولیس با اشتباهات ما به گل رسید، تاکتیک خاصی نداشت و عملکرد خوبی در زمین ارائه نداد. اتفاقات مختلفی در جریان یک بازی فوتبال رخ می‌دهد.

او در مورد داوری این دیدار گفت: فیلم بازی امروز را نگاه کردم و یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد. اگر قرار باشد در هر بازی داور‌ها حق ما را بخورد اینکه دیگر فوتبال نیست. بهتر است همگی خداحافظی و تیم را تعطیل کنیم.

نوازی گفت: سرلک باید در آن صحنه‌ای که روی بازیکن ما تکل زد اخراج می‌شد. همه دیدند و عکس و فیلم آن موجود است. چطور می‌شود تیم‌ها آنقدر تلاش کنند بعد با یک اشتباه همه چیز خراب شود. چقدر ما باید به خاطر پنالتی‌های بی‌موردی که برای حریف گرفته شده است ضرر کنیم. کارشناسان داوری نیز به این موضوع اذعان کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
شما استقلالی ها همیشه طلبکارید
آخرین اخبار