عربشاهی: مالکیت بازی پرسپولیس و شهر خودرو در اختیار شاگردان گل محمدی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرگل سرخپوشان برابر تیم شهر خودرو توضیحاتی داد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو  باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرگل پرسپولیس برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس امروز بازی خوبی انجام دادند و حاصل آن ۳ گلی بود که به تیم شهر خودرو زدند. گل محمدی سیستم ۱-۳-۲ -۴ را پیاده کرد و  سرلک و نوراللهی هافبک‌های دفاعی بودند که جلوی آن‌ها ۳ هافبک (بشار رسن، عالیشاه و نعمتی) قرار داشتند که هر دفعه جا‌های خود را عوض می‌کردند و رمضانی هم مهاجم تیم بود.  

او ادامه داد: رمضانی مهاجم پرسپولیس در نیمه اول بازی یک موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد، اما در مجموع بازی خوبی بود. همچنین با تعویض‌هایی که گل محمدی در نیمه دوم بازی انجام داد مالکیت بازی در اختیار تیم پرسپولیس بود. علاوه بر این، شوت‌های نوراللهی و سرلک هافبک‌های میانی تیم  پرسپولیس تبدیل به گل شدند. البته در بازی‌های قبلی شوتی از هافبک‌های میانی سرخپوشان ندیدیم، اما امروز خیلی خوب کار کردند. همچنین مهاجمان در زدن ضربات آخر کمی بی دقت بودند و باید در تمرینات بیشتر روی آن‌ها کار کنند تا استرس از وجودشان خارج شود.  

عربشاهی گفت: امیدوارم به همین صورت امتیاز‌ها را جمع کنیم تا دل هواداران پرسپولیس شاد شود و برای قهرمانی آسیا  آماده شویم. فکر می‌کنم ۱۸ روز دیگر فینال آسیا را پیش رو داریم و این مسابقه خیلی مهم است و امیدوارم  بازی فینال را پیروز شویم و برای نخستین بار قهرمانی آسیا را به دست آوریم و جشن قهرمانی را در تهران بگیریم تا دل ۸۰ میلیون ایرانی شاد شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار