اختصاص ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به موسسات حوزه سلامت

برای کمک به موسسات حوزه سلامت آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه، ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامحسین پور مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه ۵۰ موسسه حوزه سلامت متقاضی دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌های عامل معرفی شدند گفت : این تسهیلات به موسسات خصوصی دارای پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی که درحوزه‌های درمانی و تشخیصی اعم از آزمایشگاهی و پاراکلینیک‌های فعال در صورت داشتن شرایط اختصاص می‌یابد.

او گفت : در استان کرمانشاه تعداد ۳۳۵ واحد خصوصی آسیب دیده از شیوع کرونا درحوزه سلامت مشمول دریافت تسهیلات هستند که تا کنون ۵۰ موسسه حوزه سلامت متقاضی دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او افزود: در حال حاضر با پرداخت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۳۹ موسسه این تسهیلات را دریافت کرده اند و تعداد ۱۱ موسسه دیگر در دست اقدام و پیگیری است.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: میزان تسهیلات به ازای هرشاغل ۱۲ میلیون تومان است که بانرخ سود ۱۲ درصد، بازپرداخت ۲۴ ماهه و با تنفس سه ماهه در نظر گرفته شده است.

غلامحسین پور در خصوص جذب اعتبارات فنی اعتباری بخش خدمات ادامه داد: مبلغ ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به سه پروژه بخش خصوصی حوزه سلامت اختصاص یافته است.

او افزود: در حال حاضر۱۷ پروژه بخش خصوصی در حوزه سلامت در دست اقدام است که با اجرای این پروژه‌ها یک هزار و ۸۵۴ نفر مشغول به کارخواهند شد.

غلامحسین پور گفت: در حوزه سامانه رصد اشتغال نیز میزان اشتغال مورد انتظار بر اساس سند اشتغال استان درسال ۹۹ برای حوزه سلامت ۸۶۷ نفر بوده که تا کنون تعداد اشتغال ۱۳۷۴ نفر محقق شده است و معادل ۱۵۸/۴ درصد است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.