مقر ناتو اولین سفر اروپایی بایدن خواهد بود

نماینده دائم آمریکا در ناتو گفت اولین سفر اروپایی جو بایدن به احتمال زیاد به مقر ناتو خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کی بیلی هاچیسون، نماینده دائم آمریکا در ناتو گفت: من فکر می‌کنم که اولین سفر اروپایی بایدن به مقر ناتو خواهد بود، این رسمی است که معمولا رؤسای جمهور آمریکا از آن پیروی کرده‌اند که اولین سفر اروپایی آن‌ها به متحد اصلی ما ناتو خواهد بود.

هاچیسون همچنین گفت با توجه به اینکه آمریکا بسیار به ناتو متعهد است و از آنجا که بایدن نیز به عنوان یکی از طرفداران ناتوست، انتظار می‌رود یک انتقال بی‌وقفه در حمایت از این پیوند انجام شود.

نماینده دائم آمریکا در ناتو اظهار کرد: من در مجلس سنا با بایدن خدمت کردم و می‌دانم که او یک پایبند به سازمان چند جانبه است. ما دوست داریم متحد داشته باشیم. او دوست دارد متحد داشته باشد و من فکر می‌کنم که این کار از این دولت به دولت بعدی ادامه دارد.

رسانه‌های آمریکا اعلام کرده‌اند که بایدن برنده انتخابات ریاست جمهوری در ۳ نوامبر است، این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی تقلب گسترده در انتخابات است، با این حال برخی از ایالت‌ها اعلام کرده‌اند که هیچ تقلب و بی‌نظمی قابل توجهی در انتخابات رخ نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار