ادارات خراسان شمالی تعطیل نیست

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی در شهر‌های با وضعیت قرمز، با تشخیص بالاترین مقام می‌توانند کارکنان غیرلازم خود را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا باحضور مدیران استانی، ضمن تشکر از مردم، اصناف و ادارات برای عمل به دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی گفت: در هفته گذشته در آمار مبتلایان کرونا و تعداد بستری‌های بیمارستان‌ها کاهش داشتیم و با ادامه همکاری‌ها شاهد نتیجه مثبت در پایان دوهفته محدودیت‌ها خواهیم بود.

محمد علی شجاعی نظارت بر مجموعه‌ها را وظیفه متولیان دستگاه‌های مربوط عنوان کرد و افزود: در برخی موارد نظارت ضعیف باعث ورود بازرسی‌های استانی شد.


بیشتر بخوانید


شجاعی  افزود: برخی ادارات در صدور مجوز برای تردد کارمندان جانب انصاف را رعایت نکردند و مجوز غیرضروری صادر کردند که از نیروی انتظامی می‌خواهم چنین مجوز‌هایی را ضبط و با آن اداره برخورد کند.


معاون سرمایه انسانی استانداری خراسان شمالی نیز با اشاره به اینکه هیچ اداره‌ای تعطیلی نیست، گفت: طبق دستورالعمل جدید اعلام شده از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان استخدامی کشور، ادارات در مناطق قرمز شامل بجنورد، اسفراین و فاروج که قرار بود با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند، تا ۱۳ آذر می‌توانند پرسنل غیرضروری خود را تعطیل کنند.


بیک زاده افزود: در سایر شهر‌ها با دستورالعمل‌های قبلی اعلام شده نحوه حضور کارکنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.