صادقی راد رسما سکان مدیریت راهداری استان را به دست گرفت

صفر صادقی راد در حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان انتخاب شد.

صادقی راد رسما سکان مدیریت راهداری استان را به دست گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در حکمی از سوی مهندس عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، صفر صادقی راد به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجارب مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان منصوب می شوید.

برنامه ریزی و نظارت بر اجرای عملیات راهداری، ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی در جهت افزایش سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات، ارتقاء وضعیت حمل و نقل برون شهری استان، ایجاد تعامل مناسب با اصناف و انجمن های مرتبط با حمل و نقل، مشاورین و پیمانکاران و تکریم ارباب رجوع از مهمترین مواردی است که انتظار دارد به آنها اهتمام ورزید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با هماهنگی لازم با مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم و معاونان و مدیران ستادی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان و خدمت به مردم موفق و موید باشید.

گفتنی است، مصطفی پناهنده، پیش از این مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.