دستگیری کلاهبردار برنامه آپ در لنده

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از دستگیری کلاهبردار برنامه آپ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در ازای خرید خود به فروشندگان، رسید جعلی پرداخت اینترنتی برنامه "آپ" می‌دهد، بلافاصله موضوع از طریق پلیس اطلاعات و اماکن عمومی در دستورکار قرار گرفت.

جمشیدی با بیان اینکه در بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد، که رسید‌ها جعلی و هیچگونه وجهی به حساب فروشندگان واریز نشد افزود: ماموران پلیس اطلاعات و اماکن عمومی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهم ضمن قبول اتهام وارده به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کرده؛ گوشی او ضبط و پرونده او جهت سیر قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

جمشیدی از شهروندان خواست، تا سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با واریز یا برداشت از حساب بانکی با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند، همچنین در صورت برخورد با هرگونه جرمی در فضای مجازی و یا حقیقی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.