انعقاد قرارداد بیمه اختیاری بصورت غیرحضوری در قالب طرح ۳۰۷۰

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب طرح ۳۰۷۰ انعقاد قرارداد بیمه اختیاری به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عباس نور محمدی مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متقاضیان واجد شرایط برای انعقاد قرارداد بیمه اختیاری نیازی به مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی ندارند و می‌توانند از طریق سامانه خدمات غیر حضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir این کار را انجام دهند.

نور محمدی افزود: از امروز متقاضیانی که سن آن‌ها زیر ۵۰ سال باشد در صورت داشتن ۳۰ روز سابقه بیمه پردازی، به صورت غیر حضوری می‌توانند قرار داد بیمه اختیاری منعقد کنند.

او با بیان اینکه این اقدام غیر حضوری با همکاری بانک رفاه کارگران و پرداخت حق بیمه در سامانه یاد شده و وصول تاییدیه انجام می‌شود گفت: با تحقق کامل طرح ۳۰۷۰ تا بهمن ماه امسال ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه سالیانه به شعب تامین اجتماعی کاهش خواهد یافت.

نورمحمدی به سایر خدمات غیرحضوری این سازمان اشاره کرد و افزود: پرداخت کمک هزینه ازدواج بیمه شدگان اصلی، ابلاغ احکام مطالباتی کارفرمایان، ابلاغ مفاصا حساب به پیمانکاران و واگذارندگان کار، ثبت نام افراد تبعی توسط بیمه شدگان اصلی، درخواست تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه، استعلام وضعیت دریافت مستمری، استعلام ارتباط بیمه‌ای بیمه شدگان و حذف مراجعه فرزندان اناث مستمری بگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت، از دیگر خدماتی است که تا کنون در قالب طرح ۳۰۷۰ امکان ارایه آن‌ها به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

او از کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران خواست برای دریافت خدمات بیمه‌ای خود تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی خودداری و با ثبت نام و درج اطلاعات هویتی خود در سامانه eservices.tamin.ir خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.