از دست دادن فصل بدنسازی مشکل اصلی تیم شاهین بوشهر است

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، از دست دادن فصل بدنسازی را مشکل اصلی تیمش می‌داند و می‌گوید: نیاز به هماهنگی بیشتری داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگویی در خصوص شرایط کنونی تیمش گفت: یکشنبه در برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ دسته یک به میدان رفتیم. در بیشتر دقایق این دیدار، بازی برابری را دو تیم ارائه دادند و به مانند تیم آماده مس کرمان، ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد و می‌توانستیم بازنده بازی نباشیم.

او تاکید کرد: باید واقع بین باشیم و توجه داشته باشیم که تیم شاهین شهرداری بوشهر در بین تیم‌های لیگ برتر و لیگ یک، آخرین تیمی بود که تمرینات را آغاز کرد و در زمان محدودی که داشتیم به گزینش و انتخاب بازیکنان مشغول شدیم و در عمل بدون انجام تمرینات بدنسازی و حتی تمرینات تاکتیکی کافی وارد رقابت‌ها شدیم.

هواداران از تیم حمایت کنند

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر، از هواداران و مردم خواست از تیمشان مانند همیشه حمایت کنند و برای رسیدن به هدفی که تیم دارد با صبوری همراهش باشند.

کمالوند عنوان کرد: به طور قطع از هفته ششم به بعد شرایط فنی و جسمانی ما کامل تغییر می‌کند و تیم ما از آن زمان روند رو به رشدی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: به بازیکنان بومی و جوانمان نیز توجه خاصی داریم، از مهران حاجب که یکی از جوانان مستعد باشگاه محسوب می‌شود در هفته اول استفاده کردیم و دیگر بازیکنان بومی مثل مصطفی احمدی و رامین دهقانی نیز در ترکیب اصلی ما بودند که  احمدی دچار پارگی صلیبی شد و فصل را از دست داد و رامین دهقانی هم در آخرین تمرین بازی قبل با آستارا از ناحیه مچ پا مصدوم شد و این دو هفته در تمرینات حضور فعال نداشت. همچنین علیرضا ابراهیمی هم دچار بیماری شده که دو هفته از تیم جدا بوده و احتمالا از این هفته به تمرینات باز می‌گردد.

دردسر‌های شروع دیرهنگام تمرینات

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد: در اولین جلسه با مدیران باشگاه اعلام کرده بودم که شروع دیرهنگام تمرینات به طور قطع برای ما دردسر‌های فراوانی ایجاد می‌کند که همین طور هم شد و در همین دو بازی ابتدایی زینال خیری و مصطفی احمدی را به دلیل پارگی رباط صلیبی به طور کامل از دست دادیم.

کمالوند افزود: به علت اینکه دوران بدنسازی را از دست دادیم در دو هفته اخیر با مصدومیت ۶ بازیکن روبه‌رو بوده‌ایم و در همین بازی یکشنبه گذشته امید سام کن هنگام گرم کردن دچار کشیدگی عضله شد و همین امر کار ما را با مشکل مواجه کرده است.

بازیکنان خوبی جذب کردیم

او گفت: هر چند خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم، اما هم بازیکنان با تجربه و هم بازیکنان کارآمد و جوانی را جذب کردیم و برای رسیدن به شرایط آرمانی و هماهنگی بیشتر احتیاج به زمان داریم و فکر می‌کنم درهفته‌های ششم و هفتم بتوانیم شرایط مناسب تری در کار تیمی ارائه دهیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: باید تاکید کنم با همه این مواردی که مطرح شد، با همه وجود به دنبال دفاع از اعتبار نام بزرگ شاهین هستیم و  با تمام توان برای خوشحالی هواداران این تیم محبوب تلاش خواهیم کرد.

کمالوند عنوان کرد: هدف گذاری اولیه ما این است که در نیم‌فصل اول در نیمه بالای جدول باشیم و در تعطیلات نیم‌فصل با آماده سازی کامل و جذب نفرات مورد نظر خود را به جمع مدعیان برسانیم.

شاهین شهرداری بوشهر از دو بازی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور یک امتیاز کسب کرده و در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.