رسیدگی به ۱۹۱ فقره پرونده در هیات نظارت اداره ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی/جانمایی ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی و کشاورزی استان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری همزمان با اجرای طرح جامع کاداستر ،جانمایی ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی و کشاورزی استان در سال جاری توسط اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان صورت پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد افخمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی گفت:طرح کاداستر در سراسر کشور در حال اجرا می‌باشد ،که آذربایجان شرقی یکی از استان پایلوت کشوری به شمارمی رودکه در این استان جانمایی نقشه ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی انجام شده است و از شهرستان ملکان صدور سند مالکیت کاداستری به میزان ۱۰۰ برگ آغاز گردیده است.

او با بیان اینکه اجرای موفق این طرح منوط به همکاری مردم و ادارات و سازمان‌ها با ثبت اسناد است افزود: اسناد و دفترچه‌های مالکیت در کمتر از سه روز به سند کاداستر تبدیل می‌شوند.

او تثبیت مالکیت و نظامند کردن تمامی روابط حقوقی را از مزایای طرح جامع حدنگار عنوان کرد و از مردم خواست اسناد عادی خود را در چهار چوب قانون به اسناد رسمی تبدیل کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی گفت: لازم نیست برای سند کاداستر تنها به ثبت اسناد و املاک مراجعه شود، بلکه شهروندان می‌توانند ،از طریق پست و دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت سند کاداستر اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.