کالا‌های قاچاق انبار‌های لرستان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: کالا‌های قاچاق موجود در انبار‌های استان لرستان هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،محمود ثمینی،معاون سیاسی استاندار لرستان عصر امروز در حاشیه بازدید از انبار‌های تملیکی استان لرستان به لزوم تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالا‌های قاچاق موجود در انبار‌های استان تأکید کرد و اظهار داشت: استان لرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد در مسیر قاچاق کالا قرار گرفته و ناگزیر به نوعی بارانداز این کالا‌ها نیز شده است.

او افزود: از آنجا که حجم زیادی از کالا‌های قاچاق در انبار‌های تملیکی استان لرستان دپو شده است و با کمبود فضا برای انبار کردن کالای قاچاق مواجه هستیم لازم است این کالا‌ها هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در سازمان انبار تملیکی کشور انجام می‌گیرد این مشکل برطرف و کالا‌هایی که امکان فاسد شدن دارند و آن دسته از کالا‌ها که رأی قطعی از محاکم قضایی دارند در اسرع وقت نسبت به واگذاری یا فروش آن‌ها اقدام شود.

او بیان کرد: ساماندهی کالا‌های موجود در انبار‌های تملیکی استان لرستان به خوبی انجام شده و عملکرد مجموعه عوامل انبار تملیکی در این زمینه نیز قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار