تعیین تکلیف بیش از ۲۸ هزار پرونده اسناد رسمی در آذربایجان شرقی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی از تعیین تکلیف و مختومه شدن بیش از ۲۸ هزار پرونده اجرای اسناد رسمی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، محمد افخمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی گفت: شعب اجرای اسناد رسمی آذربایجان شرقی با مختومه کردن این تعداد پرونده از ابتدای سال تاکنون موفق به کسب رتبه برتر کشور در این زمینه شده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

اوافزود: در راستای دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط ناامن گسترش ویروس منحوس کرونا، از ابتدای آذر برای کاهش مراجعات فیزیکی شهروندان بسیاری خدمات این اداره کل به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

اوگفت: پذیرش تقاضای صدور اجرائیه و همچنین درخواست‌های تبعی آن از جمله بازداشت اموال، ممنوع الخروجی و سایر موارد از طریق دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق صورت می‌گیرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جهت پیگیری پرونده اجرائی اخد نوبت الکترونیکی از طریق سامانه nobat.esabt.ir الزامی است افزود: ارائه خدمات صرفا به اشخاصی که با اخذ نوبت و در زمان مشخص شده در سامانه ثبت شده است امکان پذیر خواهد بود.

افخمی همچنین گفت: برای مشاهده اخرین اقدامات پرونده، طرفین و افراد ذینفع می‌توانند با مراجعه به سایت ejra.ssaa.ir و با وارد کردن شماره پرونده و رمز شخصی از وضعیت و اقدامات پرونده اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.