لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور تبریز - مس رفسنجان/ تلاش شاگردان منصوریان برای فرار از بحران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان امروز ساعت ۱۶:۱۰ در آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

در ابتدا قرار بود تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان سه شنبه به مصاف یکدیگر بروند، اما با تصمیم سازمان لیگ فوتبال این دیدار چهارشنبه برگزار می‌شود.

تیم فوتبال مس رفسنجان امسال به لیگ برتر فوتبال راه یافته است. این تیم در ۳ بازی گذشته خود، فقط یک امتیاز کسب کرده و در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است.

تیم مس رفسنجان به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کند و از انتهای جدول جدا شود، اما کار سختی برابر سرخپوشان تبریزی دارد.

مسیح زاهدی یکی از مدافعان اصلی مس رفسنجان به علت ابتلا به ویروس کرونا نتوانست تیمش را برابر تیم آلومینیوم اراک همراهی کند. او بعد از منفی شدن تست مجدد کرونای خود، نیاز دارد به آمادگی کامل دست یابد تا بتواند برای تیمش بازی کند.

قائم اسلامی خواه به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم مس رفسنجان در این بازی نیست.

7صبح

طلسم گل نزدن مس رفسنجان شکسته می‌شود؟

شاگردان ربیعی در ۳ بازی گذشته موفق به گلزنی نشده اند و باید دید طلسم گل نزدن آن‌ها در بازی با تیم تراکتور شکسته می‌شود یا خیر.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور مانند حریف کرمانی خود تاکنون رنگ پیروزی را در لیگ برتر ندیده است و با ۲ تساوی و یک شکست در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان، قول پیروزی‌های متوالی را به هواداران تراکتور داده است و باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

ظاهرا مسئولان باشگاه تراکتور از عملکرد تیم خود رضایت ندارند به همین علت قصد دارند تغییر و تحولاتی در کادر فنی تیم خود به وجود بیاورند و مهدی تارتار را جایگزین منصوریان کنند. البته نصیرزاده، معاون ورزشی تراکتور این موضوع را تکذیب و بیان کرد که منصوریان با قدرت به کار خود در تراکتور ادامه می‌دهد.

محمدرضا خانزاده و خرم الحسینی به علت مصدومیت قادر به همراهی تراکتور در این بازی نیستند و مسلمی پور و تیکدری بازیکنان کرونایی هم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

به هر حال باید دید سرخپوشان تبریزی می‌توانند نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آورند یا همچنان در حسرت برد به سر خواهند برد؟


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
منصوریان مربی بزرگی نیست
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
تراکتورتبریز.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۰۳ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
تراکتور اذربایجان
آخرین اخبار