۴۰تن برنج تنظیم بازار در شهرستان تنگستان توزیع شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تنگستان از توزیع ۴۰تن برنج طرح تنظیم بازار با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آزاده محمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان گفت: از ابتدای آذر تا کنون ۴۰تن برنج طرح تنظیم بازار با همکاری سپاه پاسداران در شهرهای اهرم دلوار در همه روستا‌ها و شهر‌های شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی توزیع شده است.

او عنوان کرد: این مقدار برنج با توجه وجود ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع از طریق همکاری نیرو‌های بسیجی و انقلابی بین افراد نیازمند و روستاییان شهراهرم و دلوار توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان افزود: علاوه بر برنج مقداری روغن هم با همکاری سپاه اهرم و دلوار در  روستا‌ها در حال توزیع است.


بیشتر بخوانید


محمدی ادامه داد: در این مدت توزیع روغن به دلیل جلوگیری از گسترش بیماری کرونا بیشتر از طریق فروشگاه زنجیره‌ای و تعیین چندین واحد صنفی برای رعایت دقیق مسائل بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت انجام گرفته است هر چند همکاری مردم در این امر بسیار مهم  است و خواهشمندیم هر خانوار بر اساس نیاز خریداری کند تا در زمینه توزیع کالا بین همه خانوار‌ها مشکل ایجاد نشود.

او از اصناف تنگستان هم خواست: شیوه‌نامه‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا را هنگام کسب و کار به عنوان یک ضرورت رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.