در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت‌ شاد در مدارس ایرانی خارج از کشور

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: پیشنهاد دادیم تا از ظرفیت‌ شبکه شاد برای آموزش مجازی در مدارس ایرانی خارج از کشور استفاده شود.

مجتبی زینی وند رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بکارگیری از ظرفیت‌های آموزش مجازی برای مدارس ایرانی خارج از کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در دنیا حاکم شده است درخواست کردیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های شبکه شاد در مدارس ایرانی خارج از کشور هم بهره بگیریم و اکنون هم منتظر پاسخ هستیم.

او ادامه داد: در شرایط کنونی در یکی از مدارس ایرانی نجف اشرف با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از داخل کشور و یا بهره گیری از معلمان برگزیده آموزش دانش آموزان را دنبال کردیم.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در آموزش‌ها می‌تواند به دسترسی بهتر آموزش مدارس خارج از کشور کمک کند، گفت: در شرایطی که آموزش و پرورش از طریق آموزش غیر حضوری پیش رود، با بهره گیری از ظرفیت معلمان برتر آموزش‌های مجازی را در نظر می‌گیریم، اما اگر آموزش‌ها به شیوع حضوری برگردد، اعزام معلمان و روش‌های گذشته را در نظر می‌گیریم.

زینی وند اظهار کرد: در این ایام کرونا دانش آموزان ایرانی هیچ مدرسه‌ای در خارج از کشور از تحصیل محروم نیستند و سرپرستی‌ها تمهیدات لازم برای آموزش‌ را ایجاد کرده‌اند.

او مطرح کرد: سامانه‌های مجازی را برای دوره‌های ضمن خدمت مدیران و معلمان، نظارت بر عملکرد مالی مدارس خارج کشور و دیگر امور اداری در نظر گرفته‌ایم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
میخواهم چند روز به ترکیه سفر کنم آیا برنامه شاد در آنجا هم کار میکند
آخرین اخبار