پلمب ۲۹ واحد صنفی برای رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ۲۹ واحد صنفی در شهرستان بهار، به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به تداوم طرح تشدید محدودیت‌های تردد و نظارت بر صنوف به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با همکاری اتحادیه امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و سپاه و بسیج شهرستان بهار نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی ادامه دارد.

سرهنگ نوری ادامه داد: مأموران انتظامی با همکاری این ادارات، از ۱۳۵ واحد صنفی بازدید کردند که ضمن تذکر به ۵۱ واحد صنفی، ۲۹ واحد نیز پلمب و فعالیت آن‌ها متوقف شد.

در اجرای طرح جامع تعطیلی مشاغل غیر ضروری از اول آذر، اصناف و مردم در استان همدان با اجرای این طرح همکاری و همیاری خوبی داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: در رابطه با ممنوعیت و محدودیت تردد خودرو‌های غیر بومی در ورودی و خروجی شهرستان با حضور مأموران انتظامی و راهور ایست و بازرسی ادامه دارد و به تعداد قابل توجهی از رانندگان تذکر داده شد و ۳۱ مورد که به تذکرات توجه نکردند اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.