انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان بصورت مجازی برگزار می‌شود

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان گفت: انتخابات دوره ششم هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان بصورت مجازی در روز پنجشنبه سیزدهم آذر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اطرج رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان افزود: انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان در سه شاخه "شرکت‌ها"، "فروشگاه‌ها" و "مشاوران و اشخاص حقیقی" برگزار می‌شود تا ۱۲ عضو هیات مدیره از میان اعضای حقوقی و شرکت‌ها، ۲ عضو از میان فروشگاه‌ها و ۲ عضو از میان مشاوران و افراد حقیقی انتخاب شوند.

او با اشاره به اینکه برای بخش شرکت‌ها ۲۴ نامزد، فروشگاه‌ها پنج نامزد و مشاوران هفت نامزد در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: استقبال شرکت‌های فناوری اطلاعات و رایانه‌ای از انتخابات دوره ششم افزایش یافت و تعداد نامزد‌های داوطلب در بخش شرکت‌ها نسبت به دوره قبل ۲ برابر شد.

او با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای تصریح کرد: با توجه به تغییرات جدید بویژه در شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ و رونق کسب و کار‌های اینترنتی و فناوری اطلاعات و همچنین نقش این بخش بعنوان پیشران توسعه پایدار، انتخابات مذکور بمنظور انتخاب هیات مدیره توانمند جایگاه ویژه‌ای دارد.

او با بیان‌اینکه مباحثی مانند اقتصاد دیجیتال، تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، شهر هوشمند، سلامت الکترونیک و آموزش مجازی در سال‌های اخیر در کشور افزایش یافته است، اضافه کرد: در چند ماه اخیر نیز بدلیل شیوع ویروس کرونا، این مباحث جزو اولویت‌های جامعه قرار گرفته و بر همین اساس پویا و قدرتمند بودن نظام صنفی مرتبط با آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

اطرج، مشارکت فعالان صنفی در انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان در دوره‌های گذشته را بطور میانگین حدود ۷۰ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران از تاثیرگذارترین اصناف رایانه‌ای کشور است.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان، مشارکت خوب فعالان صنفی در انتخابات هیات مدیره را نشانه بلوغ و آگاهی آن‌ها دانست و گفت: صنف رایانه‌ای و فناوری اطلاعات استان در سال‌های اخیر توانست جایگاه و نقش‌آفرینی موثری در این خطه داشته باشد و در دوران شیوع ویروس کرونا نیز برای حل مشکلات موجود نقش بسزایی داشت.

او افزود: شرکت‌های اصفهانی در ۹ ماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا فعالیت چشمگیری در زمینه‌های مختلف نرم افزاری، سخت‌افزاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند فروشگاه‌های اینترنتی و عرضه کالا در فضای مجازی، تجارت الکترونیک، آموزش مجازی و سلامت الکترونیک در جهت رفع نیاز مردم استان و کشور داشتند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.