در بسته حوادث چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

انهدام باند سارق حرفه‌ای در دشت آزادگان

حوادث امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری باند سارق حرفه‌ای منازل نیمه کاره در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل وساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان دشت آزادگان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در حین گشت زنی در منطقه کوی دانشگاه این شهرستان ۲ سارق را در حین سرقت شناسایی که بلافاصله با استفاده از شگرد خاص پلیسی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اعتراف متهمین به ۸ فقره سرقت منازل در شهرستان تصریح کرد: اموال مسروقه شامل دستگاه‌های کاشی بر، وسایل بنایی، سیم‌های برق، قرقره ومقداری آهن از متهم کشف و ضبط شد که متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگيری سارق مسلح در حمیدیه

سرهنگ نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: در پی کسب خبر تردد سارق مسلح تحت تعقیب مراجع قضائی و پلیس در یکی از روستا‌های شهرستان حمیدیه بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  بیان داشت: ماموران انتظامی پس از بررسی موضوع و با هماهنگی مقام قضائی بلافاصله به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ نیسی افزود: پس بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه شامل سنگ جت، اموال و آلات کشاورزی، اموال راهداری، تعدادی موتور جوش، کپسول‌های گاز، یک دستگاه خودروی پراید با پلاک مخدوش، یک دستگا وانت پیکان بکار رفته در سرقت‌ها، یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه و انجین کامل موتور سیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار