هوشیار باشیم دشمنان از خواسته‌های مردم سوء استفاده نکنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مردم خواسته‌های بحقی از جمله حل مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند که باید هوشیار باشیم دشمنان از خواسته‌های مردم برای اهداف شوم خود سوء استفاده نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده شهید هسته‌ای، بیان کرد: ۹ دی نشان داد دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری بهربرداری می‌کند و لازم است هوشیاری خود را بالا ببریم.

او، ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد و افزود: برای گرامیداشت ۹ دی و بزرگداشت مقام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۳ گارگروه تشکل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مردم خواسته‌های بحقی از جمله حل مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند که باید ضمن تلاش برای حل آن‌ها، مراقب و هوشیار باشیم که دشمنان قسم خورده نظام از خواسته‌های مردم برای اهداف شوم خود سوء استفاده نکنند.

حجت الاسلام جمالی عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی برنامه ریزی شده است و هنوز برای برگزاری مراسم حضوری و تجمعات نمی‌توانیم تصمیم بگیریم و منتظر وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ و نظر ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم ماند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.