فدراسیون هندبال از تیم ستارگان دشتستان حمایت کند

استاندار بوشهر از رئیس فدراسیون هندبال خواست از تیم ستارگان دشتستان نماینده استان در لیگ برتر حمایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با رئیس فدراسیون هندبال ایران، گفت: از فدراسیون هندبال ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم از تیم پرطرفدار ستارگان دشتستان حمایت کنند، در همین راستا مقرر شده کمک مالی مطلوبی از تیم ستارگان دشتستان صورت گیرد.

او با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی استان بوشهر بیان کرد: دولت تدبیر و امید اقدام‌های موثری برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان انجام داده که یکی از این زیرساخت‌ها ایجاد خوابگاه‌های ورزشی است.

استاندار بوشهر افزود: بوشهر همواره میزبان اردو‌های تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی بوده است و هم اکنون اردوی تیم‌های هندبال ساحلی و تیم ملی نوجوانان هندبال در بوشهر و برازجان در حال برگزاری است.

گراوند ادامه داد: تیم ستارگان دشتستان یکی از ظرفیت‌های خوب ورزشی در رشته هندبال در استان است که مورد استقبال کم نظیر مردم برازجان هم قرار گرفته و حضور این تیم در رقابت‌های کشوری فرصیی مناسبی برای ایجاد فضای نشاط را فراهم کرده است.

او عنوان کرد: از فدراسیون هندبال ایران و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم از این تیم پرطرفدار حمایت کنند، در همین زمینه دستور دادیم اداره کل ورزش و جوانان کمک مالی مطلوبی به تیم ستارگان دشتستان صورت گیرد.

استاندار بوشهر افزود: ساخت سالن ورزشی سه هزار نفری از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر هم آغاز شده و تکمیل این طرح می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال در استان باشد.

در پایان این نشست پاکدل رئیس فدراسیون هندبال لباس تیم ملی هندبال ایران را به استاندار بوشهر اهدا کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.