فعالیت میدان مرکزى میوه و تره بار الغدیر در روزهاى بارانى

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز گفت: میدان الغدیر نقش مهمی در توزیع میوه و تره بار در کشور و به ویژه جنوب و استان خوزستان دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ربیعى رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز گفت: میدان الغدیر نقش مهمی در توزیع میوه و تره بار در کشور و به ویژه جنوب و استان خوزستان دارد و در سال‌های اخیر به عنوان مبدا صادرات کشور در بخش میوه و تره بار به کشور عراق و سایر کشور‌های همسایه ایفا کرده است.

او در ادامه بیان داشت: شهرداری اهواز با همه ظرفیت و توان تلاش می‌کند که شرایط فعالیت در میدان الغدیر تسهیل و روز به روز مشکلات و موانع حرکت روبه رشد این میدان برطرف شود.

ربیعى ادامه داد: با توجه به بارندگى هاى اخیر با تدابیر و تمهیداتى که پیش از شروع فصل بارندگى اندیشیده شد و با اصلاح و لایروبى سیستم فاضلاب میدان الغدیر هیچ مشکلى در میدان الغدیر ایجاد نشد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: خدا را شاکریم که با تلاش همه دست اندرکاران حتی یک ساعت در چرخه توزیع میوه و تره بار در شهر اهواز خللی و توقفی ایجاد نشد و تدابیر اتخاذ شده موثر واقع شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.