حمله سایبری به یک شرکت بیمه صهیونیستی

مقامات رژیم صهیونیستی از وقوع یک حمله سایبری در سیستم‌های یک شرکت بزرگ بیمه در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی عکا، مقامات رژیم صهیونیستی در اطلاعیه‌ای ویژه از وقوع حمله‌ای سایبری به یک شرکت بزرگ بیمه در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

مدیر شرکت بیمه شاربیت که هک شده است، در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: ما به خوبی می‌دانیم که در معرض حمله‌ای سایبری قرار گرفته ایم. نمی‌دانیم چه کسی مسئول آن است. سایت را از اینترنت جدا کرده ایم تا از حملات بعدی جلوگیری کنیم و امیدواریم که ظرف ساعات آینده پایان یابد.

در نتیجه این حمله، اطلاعات هویتی مشتریان این شرکت به بیرون درز کرده و مسئله در حال پیگیری است. گروه هکری بلک شادو (BlackShadow) ادعا کرده است که عامل این هک بوده و نمونه‌ها و تصاویری از اطلاعات به سرقت رفته منتشر کرده است.

مهاجمان افزون بر عکس‌هایی از مدارک هویتی که به گفته آنها، متعلق به کارمندان و تصاویر قرارداد‌های مختلف بیمه و حتی مکالمه بین یک کارمند و یکی از مشتریان شرکت است، فهرستی از حجم اطلاعات به سرقت برده شده را منتشر کرده اند.

نهاد سایبری اسرائیل ادعا کرده است که اطلاعات به سرقت رفته حساس نیست. مدیر این شرکت مدعی شد که هیچ اطلاعاتی درمورد مناقصه‌ای که مربوط به کارمندان دولت است، منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار