فهرج با جمعیت ۷۰ هزار نفری بیمارستان ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر فهرج گفت: شهرستان فهرج با جمعیتی قریب به ۷۰ هزار نفر از داشتن بیمارستان محروم است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  تیمور عارف رئیس شورای اسلامی شهر فهرج گفت: بدلیل نبود بیمارستان درفهرج، شهروندان فهرجی باید با طی مسافت ۶۵ کیلومتری به بیمارستان پاستور بم جهت دریافت خدمات بیمارستانی مراجعه کنند.

او افزود: ۷ سال از کلنگ زنی تنها بیمارستان فهرج می‌گذرد، اما تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

رئیس شورای شهر فهرج اظهار داشت: راه اندازی بیمارستان در این شهرستان یکی از درخواست های اصلی مردم است.

عارف تصریح کرد: چندین مرتبه مسئولین خبر از تکمیل و راه اندازی بیمارستان فهرج دادند که متأسفانه تاکنون عملی نشده است.

او بیان کرد: بیماران قلبی و همچنین بیماران تصادفی به علت نبود بیمارستان در فهرج باید به بیمارستان پاستور بم که در ۶۵ کیلومتری این شهرستان قرار دارد اعزام شوند که همین امر باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

او اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به خدمات درمانی بیمارستان، از مسئولین درخواست می‌شود راه اندازی بیمارستان فهرج را تسریع کنند.

عارف افزود: اهالی این شهرستان باید مسافت ۱۲۰ کیلومتری رفت و برگشت تا بیمارستان های بم را به شکل روزانه وشاید در چند نوبت طی کنند.

رئیس شورای اسلامی فهرج گفت: شهرستان فهرج در شرق استان بیشترین راه‌های مواصلاتی را دارد و در مسیر محور ترانزیتی کرمان، زاهدان و کرمان چابهار واقع شده است.

بیمارستان فهرج با حضور استاندار وقت در مهرماه سال ۱۳۹۲ کلنگ زنی شده است، اما به سبب اختصاص نیافتن اعتبار به شکل نیمه تمام باقی مانده وبه بهره برداری نرسیده است.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار