وزیر دفاع جمهوری آذربایجان ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با ارسال پیام‌هایی جداگانه به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزیر دفاع کشورمان، ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «ذاکر حسن اف»، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان امروز دوشنبه با ارسال پیام‌هایی مکتوب به سردار سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان، ترور شهید «محسن فخری‌زاده» را محکوم کرد.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در وبسایت خود اعلام کرد که «کریم ولی اف»، معاون وزیر دفاع این کشور در سفارت کشورمان در باکو حضور پیدا کرده است.

کریم ولی اف به نمایندگی از طرف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در پیام‌هایی برای رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزیر دفاع کشورمان، ترور شهید فخری‌زاده را تسلیت گفته و ابراز همدردی کرده است.

بعد از ظهر روز جمعه ۷ آذر ماه عناصر تروریستی مسلح، خودروی حامل محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و او را به شهادت رساندند.

این اقدام تروریستی با محکومیت احزاب، نهادها، تشکل‌های اسلامی، شخصیت‌ها، سازمان‌ها و کشورهای مختلف روبرو شده است.

صبح امروز شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به نقل از یک مسئول در دولت آمریکا اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایرانی، دست داشته است.

مقام مسئول آمریکایی با اشاره به دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران، اذعان کرد تل‌آویو معمولا اطلاعات درباره اهداف و عملیات خود را در اختیار واشنگتن قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار