مبتلایان کرونا در بوشهر به ۱۷ هزار نفر نزدیک می‌شود

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۶ هزار و ۹۵۵ مبتلا به این بیماری شناسایی شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۱۱۷ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ بیمار از بستری‌ شدگان بخش‌های کرونایی استان با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر به طور قطع کرونا داشتند.

بیماران بخش‌های کرونایی بوشهر کاهش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت سه فوتی جدید، ادامه داد: موارد فوتی در رده سنی ۶۸ تا ۶۹ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون، دیابت و سرطان خون بوده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: هم‌اکنون ۲۳ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۶ هزار و ۹۵۵ مبتلا به این بیماری شناسایی شده‌اند و با ثبت موارد فوتی جدید، تعداد جانباختگان به ۸۱۴ ‏نفر رسیده است که از این تعداد ۸۱۰ نفر به طور قطع به کرونا  مبتلا  و چهار نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.