توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در استان قزوین

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی با توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام نوروزی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی در ادامه کمک‌های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا اجرا می‌شود.

حجت الاسلام نوروزی افزود: با توجه به نزدیکی ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سازمان اوقاف برنامه‌های ویژه‌ای را جهت این ایام در نظر گرفته است که در این برنامه ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در سطح استان توزیع خواهد شد که اعتبار این بسته‌ها از محل موقوفات، خیرین و متولیان استان می‌باشد و از هم استانی‌های محترم دعوت می‌کنیم که در این امر خیر شرکت کرده و یاریگر ما باشند.

به گفته او، این طرح پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه است که از سوی اداره کل اوقاف استان برگزار خواهد شد و از ابتدای کرونا عملیاتی می‌شود و در این مرحله بناست همانند چهار دوره قبل بسته‌های فرهنگی بهداشتی و معیشتی توزیع شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه گفت: بسته‌های معیشتی این مرحله از کمک‌های مومنانه شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، روغن می‌باشد و در صورت تامین منابع، گوشت قرمز هم به این بسته‌ها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار