همدلی اصناف و مردم در سیزدهمین روز از اجرای محدودیدت های کرونایی

در سیزدهمین روز از اجرای طرح محدودیدت های کرونایی، همزمان با سراسر کشور گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ در استان سمنان تعطیل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دارندگان پلاک‌های شخصی غیر بومی که در شهر‌های استان سکونت دارند می‌توانند از ساعت چهار صبح تا ۲۱ در داخل شهر‌ها تردد کنند و به محض خروج از شهر، حق ورود مجدد به داخل شهر را ندارند و وسیله نقلیه مورد نظر ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل خواهد شد.
 
شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در استان سمنان در وضعیت قرمز قرار دارند و در این چهار شهرستان، دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) درخصوص کاهش حضور کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری بوجود نیاید.
 
بر اساس این محدودیت‌ها، مشاغل غیرضروری در شهر‌های قرمز و نارنجی تعطیل می‌شوند، ادارات دولتی با حداکثر یک سوم کارکنان فعالیت می‌کنند، تردد بین‌شهری با خودرو‌های پلاک غیربومی ممنوع است و هر گونه تردد با خودرو از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهر‌های قرمز مشمول جریمه می‌شود.
 
انتهای پیام / گ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.