باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با استعفای کمالوند مخالفت کرد

هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با استعفای فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه مخالفت کرد و از هواداران خواست برای رسیدن تیم به شرایط آرمانی صبر کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شامگاه چهارشنبه پس از جلسه‌ای که چندین ساعت به طول انجامید، مسائل تیم و همچنین موضوع استعفای سرمربی تیم را بررسی کردند.

 سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه در این باره گفت: با بررسی‌های صورت گرفته با نظر هیات مدیره باشگاه با استعفای کمالوند مخالفت شد. در ادامه این جلسه نیز سرمربی تیم حضور یافت، توضیحاتی را ارائه داد و درباره موارد مختلف بحث و تبادل نظر شد.

رضا صفازاده افزود: با تصمیم اتخاذ شده کمالوند در تمرینات حضور خواهد یافت و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.

او اشاره کرد: با توجه به دیر بسته شدن تیم و تنگنا‌هایی که در نحوه جذب بازیکن، از دست دادن فصل بدنسازی و مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان در دو هفته اخیر، همه علاقه‌مندان توجه داشته باشند باید برای رسیدن به شرایط آرمانی تیم صبر کرد و توقع و انتظار منطقی داشت.


بیشتر بخوانید


عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: هدف گذاری این فصل باشگاه حضوری آبرومند در مسابقات است و هیچ توقع وفشاری برای صعود به لیگ برتر روی تیم وجود ندارد، اما با همه مشکلات، مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را می‌گذارند تا نتایجی در شان فوتبال بوشهر کسب کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: هیات مدیره باشگاه در این جلسه حمایت قاطع خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام کرده و مقرر شده است همه ارکان باشگاه همکاری لازم را در این مورد به عمل بیاورند.

صفازاده گفت: آنچه مسلم است برای ایجاد هماهنگی لازم و رسیدن تیم به آمادگی مطلوب نیاز به زمان است و همه علاقه‌مندان به تیم باید در این راه صبر و حوصله داشته باشند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر در دو بازی گذشته از لیگ دسته اول فوتبال یک امتیاز کسب کرده است و در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

فراز کمالوند اوایل آبان به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.