تجاوزات نیروهای آمریکایی و ترکیه‌ای در خاک سوریه ادامه دارد

رسانه‌های خبری از ادامه تجاوزات نیروها و مزدوران ترکیه و آمریکا در حومه الرقه و الحسکه سوریه خبر داده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان تلویزیون الاخباریه سوریه از ادامه تجاوزات مزدوران اشغالگر وابسته به ترکیه در حومه الرقه سوریه گزارش دارد.

گزارشگر الاخباریه سوریه افزود: تروریست‌های وابسته به ترکیه بار دیگر به روستا‌ها و مناطقی در حومه الرقه تعرض کردند؛ همچنین نیرو‌های اشغالگر آمریکایی بیش از ۷۰ خودرو به پایگاه‌های خود در حومه الحسکه منتقل کردند.

خبرنگار این شبکه در ادامه گفت: نیرو‌های متجاوز ترکیه و آمریکا و گروه‌های تروریستی وابسته به آن‌ها به تجاوز‌های خود در منطقه الجزیره سوریه ادامه می‌دهند. مزدوران وابسته به ترکیه با گلوله‌های توپ حومه شمالی الرقه را هدف قرار دادند.

منابع محلی می‌گویند مزدوران وابسته به ترکیه با توپخانه سنگین، اردوگاه عین عیسی و روستای صیدا در نزدیکی جاده بین المللی و اطراف شهر عین عیسی شمال الرقه را گلوله باران کردند که براثر آن به زیرساخت‌ها و دارایی‌های شهروندان سوری خسارت وارد شد. از سوی دیگر نظامیان رژیم اشغالگر آمریکا تجهیزات نظامی و لجستیکی خود را از خاک عراق به پایگاه‌های غیرقانونی خود در حومه الحسکه منتقل کردند.

منابع محلی در روستای السویدیه در حومه الیعروبیه به خبرنگار الاخباریه سوریه گفتند: یک کاروان آمریکایی شامل ۷۲ خودروی حامل تجهیزات لجستیکی از طریق گذرگاه غیر قانونی الولید از عراق به خاک سوریه وارد شد. این منابع افزودند: این کاروان تجهیزات نظامی شامل تانکرها، وسایل و تجهیزات سرمایشی، کامیون‌های پوشیده شده با چادر و تریلر‌های حامل تجهیزات نظامی و زرهی پوشیده شده، عازم شهر رمیلان بود.

از سوی دیگر در پاسخ به تجاوز‌های شبه نظامیان قسد وابسته به نظامیان اشغالگر آمریکا، دو نیروی آن به ضرب گلوله افراد ناشناس در اردوگاه الهول و الشدادی در حومه الحسکه کشته شدند. منابع محلی در اردوگاه الهول تصریح کردند: یکی از افراد مسلح قسد با گلوله‌های افراد ناشناس کشته شد. همزمان یک تن دیگر از شبه نظامیان قسد با گلوله افراد ناشناس در شهر الشدادی در حومه جنوبی الحسکه کشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار