رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد

بختیاری از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین رونمایی از ۳۵۲ واحد مسکونی در شهرستان پیشوای استان تهران، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان از وظایف اصلی کمیته امداد است، اما خدمت مادام‌العمر به سالمندان و بیماران صعب العلاج از برنامه‌های اصلی این کمیته به شمار می‌رود.

بختیاری گفت: ایجاد اشتغال در راستای توانمندسازی مددجویان از دیگر وظایف کمیته امداد به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۴ هزار شغل برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ایجاد شده است، ادامه داد: بنابر پیش بینی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این رقم تا پایان امسال به ۲۰۰ هزار شغل خواهد رسید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه خدمت به مردم در نهایت تکریم و حرمت از وظایف ماست، گفت: فرهنگسازی، خودباوری و خوداتکایی برای مددجویان تحت پوشش از دغدغه‌های ما به عنوان برنامه‌های اصلی کمیته امداد به شمار می‌رود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار، ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ ساخته و تحویل داده خواهد شد.

بختیاری گفت: پاسخگویی به نیازمندان و رفع مشکلات مددجویان جزء افتخارات ما است.

او خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی و ریشه کنی این موضوع در جامعه همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار