پای لیونل مِسی به سیستم مدیریتی مازندران باز شد

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی برای تشریح سیستم مدیریتی استان پای لیونل مسی را وسط کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و توسعه صادرات استان در تفسیر شیوه مدیریت برخی مدیران مازندرانی گفت: لیونل مسی وقتی در ترکیب بارسلونا قرار می‌گیرد درخشان بازی می‌کند، اما در ترکیب آرژانتین کم فروغ است و ما هم ستاره‌های خوبی روی کاغذ مدیریتی مازندران داریم، اما نتیجه تیمی گرفته نمی‌شود.

او با بیان اینکه در شرایط اقتصادی بدی قرار داریم و دشمن برای به زانو درآوردن ایران اسلامی همه امکاناتش را بسیج کرده است، افزود: اگر قرار است به سمت توسعه حرکت کنیم باید همانند بازیکنان یک تیم با یکدیگر همکاری کنیم.

بیشتر بخوانید 

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از زمین‌های کشاورزی غرب استان اکنون در دست کشاورزان نیست و بعید می‌دانم کسی تا ۱۰ سال آینده کشاورزی کند مگر آنکه کشاورزی صنعتی را بیاوریم.

محسنی بندپی افزود: آینده غرب مازندران گردشگری خواهد بود، اما همه برای گردشگری مطلوب باید تلاش کنیم.

او ادامه داد: سرمایه گذارانی در منطقه وجود دارند که نیازی به تسهیلات بانکی ندارند، اما با موانع متعددی روبرو هستند مثلا یک پروژه سرمایه گذاری در نوشهر از سال ۹۴ فقط لنگ مجوز است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.