شهردار خرم آباد خبر داد؛

ترمیم پل آیت الله کمالوند خرم‌آباد تا ۲۴ ساعت آینده

شهردار خرم‌آباد گفت: بخشی از پل آیت الله کمالوند خرم آباد که بر اثر بارندگی‌های چهارشنبه آسیب دیده تا ۲۴ ساعت آینده مرمت و بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد درباره مشکل به وجود آمده برای پل آیت الله کمالوند خرم آباد اظهار داشت: اکنون تردد رفت و برگشت بر روی پل وجود دارد و کارشناسان حوزه عمرانی شهرداری تردد‌ها روی این پل را نظارت می‌کنند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

شریفی مقدم ادامه داد: اگر احساس می‌کردیم که ممکن است مشکلی برای شهروندان ایجاد شود به طور قطع قبل از وجود مشکل آن را حل می‌کردیم و به طور یقین حداقل مسیر رفت آن را مسدود می‌کردیم.

او ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه همکاران و کارشناسان حوزه عمرانی شهرداری ظرف ۲۴ ساعت آینده این مشکل حل شود.

داریوش شاهون‌وند دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد نیز دراین باره گفت: در پی بارش‌های چند روز گذشته و دریافت گزارش‌های مکرر، تذکرات لازم در خصوص پل آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد به مسوولان امر داده شده بود.

به گفته او در تخریب مجدد این پل، خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده است اما، موضوع در دستور کار است تا علل و عوامل تخریب پل مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به اینکه پروژه در حال تکمیل و در اختیار پیمانکار است، باید به قید فوریت بازسازی شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.