غذای گرم هدیه به سفره نیازمندان بندر امام خمینی(ره)

سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از توزیع ۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و کنسرو بین مددجویان آسیب دیده از بارندگی و آبگرفتگی‌های اخیر در این شهر خبر داد.

سمیه محیط سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در پی بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی معابر، منازل بسیاری از ساکنان دچار خسارات شدید و آسیب شدند.

او افزود: به منظور دلجویی از آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی ها، تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان این نهاد با همکاری و مشارکت شرکت ها، نیکوکاران، خیرین و با استفاده از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در دستورکار قرار گرفت.

محیط بیان داشت: تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم، کنسرو، نان و آب معدنی به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال با کمک شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، مساعدت ویژه پتروشیمی اروند و نیکوکاران اصناف تهیه و بین افراد نیازمند توزیع شده است و امیدواریم با همکاری و مشارکت ها این روند ادامه داشته باشد.

سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران بازوان توانمند این نهاد هستند و با همراهی همیشگی آن‌ها و کمک‌های نقدی و غیرنقدی می‌توانیم بخشی از مایحتاج نیازمندان را تامین نماییم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار