وضعیت شیوع کرونا در مهاباد نارنجی اعلام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با توجه به آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان مهاباد، این شهرستان در وضعیت هشدار یا نارنجی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقا زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونای آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

آقازاده افزود: وضعیت شهر‌های تکاب، شوط و قره ضیاء الدین قرمز و شهر‌های ارومیه، اشنویه، پلدشت، مهاباد، ماکو، خوی، سلماس، سیه چشمه، بوکان، سردشت، میاندوآب، نقده، شاهین دژ و پیرانشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

او با بیان اینکه شهروندان باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در تداوم این روند کاهشی با کادر درمانی و ستاد پیشگیری از کرونا همکاری و تعامل کنند، تصریح کرد: از فردا محدودیت‌ها در شهر‌های کشور متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی یا زرد هر شهر اعمال می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ادامه مردم را به حضور در خانه، رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی، رعایت مسائل محدودیت‌های وضع شده در سطح استان دعوت کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.