بستری ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس درمراکز درمانی کاشان و آران وبیدگل

در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس درمراکز درمانی کاشان و آران وبیدگل بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه تاکنون ۱۰۶ هزار و ۹۰۶ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: هفت هزار و ۴۲۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

او گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، ۲۰ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد یک نفر اهل توابع کاشان و ۱۹ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان ۸۳ سال و حداقل سن بستری ۲۰ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: از ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان ۱۰ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد هفت نفر اهل آران و بیدگل، دو نفر اهل توابع آران و بیدگل و یک نفر اهل کاشان هستند و حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان سیدالشهدا ۸۶ سال و حداقل سن بستری ۳۷ است.

او ادامه داد: در مجموع فعلاً ۲۶۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۲۲۶ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۷ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۹۳ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۸۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و هفت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

او توضیح داد: هشت مورد فوتی در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل که شش مرد ۴۰، ۶۱، ۶۲، ۷۰، ۷۸ و ۵۸ ساله و دو زن ۵۹ و ۶۴ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

مروجی اضافه کرد: با اضافه شدن ۶۲ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۱ هزار و ۶۴۵ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.