رئیس‌کل بنیاد مسکن فردا به خوزستان سفر می‌کند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: رئیس‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای بازدید حضوری از منازل آسیب‌دیده شهروندان در پی بارندگی اخیر فردا به این استان سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: برای بازدید حضوری از منازل آسیب‌دیده شهروندان در پی بارندگی اخیر رئیس‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور فردا به خوزستان سفر می‌کند.

او بیان داشت: گزارش‌های اولیه در این خصوص تهیه شده و مناطق آسیب دیده نیز شناسایی شدند و پس از جمع‌بندی، رئیس‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور میزان خسارت‌های برآورد شده را به هیئت دولت خواهد برد تا از سوی دولت مصوبه‌ای در این خصوص صادر شود.

انصاریان با بیان اینکه همه مراحل ابتدایی کار انجام شده است و بزودی مصوبه هیئت دولت که صادر شود، کار خود را شروع خواهیم کرد، افزود: همکاران ما با شهرداری‌ها، مدیریت بحران استان و فرمانداری‌های اهواز، کارون و بندر امام و شهرک چمران جلساتی را در این زمینه داشته‌اند و جمع‌بندی اولیه انجام شده، ولی نتیجه نهایی انجام نشده است که به محض نهایی شدن جمع‌بندی‌ها آمار اعلام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.