آموزش‌های عملی رانندگی با رعایت نکات بهداشتی در خوزستان برگزار می‌شوند

رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: آموزش‌های عملی رانندگی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با حداقل افراد و به صورت انفرادی برگزار می‌شوند.

سرهنگ منصور جمشیدی رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه با اپیدمی ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع آن، از تاریخ  پانزدهم آذر ماه با تدابیر پیشگیرانه، آموزش‌های عملی رانندگی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مدیران آموزشگاه‌ها، برای متقاضیانی که از قبل ثبت نام شده اند با حداقل افراد  و به صورت انفرادی برگزار خواهند شد.

او با بیان اینکه کلیه کلاس‌های آموزشی آموزشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، افزود: آزمون‌های عملی با رعایت موارد بهداشتی مانند  استفاده از ماسک، دست کش، مایع ضد عفونی و نصب حائل پلاستیکی بین افسر آزمون و متقاضی برگزار می‌شوند.

سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: تردد در شب از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تا اطلاع بعدی ممنوع  بوده و در صورت تغییر عمدی  در ارقام و مشخصات پلاک خودرو و پوشاندن آن، راننده به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم می‌شود و همچنین خودرو‌های پلاک بومی اجازه خروج و خودرو‌های با پلاک غیر بومی اجازه ورود به شهر‌ها را ندارند.

رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در پایان تصریح کرد: تمامی مراکز رهگشا و شماره گذاری با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی باز و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.