بهره برداری از ۲۰ طرح بهداشتی و درمانی به زودی

معاون توسعه، مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۰ طرح بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جلال پورانفرد معاون توسعه، مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از سال ۹۸ تاکنون ۴۳ طرح بهداشتی و درمانی به بهره برداری رسیده و در دهه فجر امسال نیز ۲۰ طرح افتتاح می شود.

جلال پورانفرد با بیان اینکه به زودی کلینیک دهدشت و بیمارستان نرگسی گچساران هم به بهره برداری می رسد افزود: تاکنون پیشرفت کاری بیمارستان نرگسی گچساران ۹۲ درصد است و ۹۰ درصد تجهیزات آن خریداری شد و ۱۰ درصد باقیمانده نیز در مرحله خرید و استعلام است.

او بیان کرد: بیمارستان بهمئی نیز بیش از ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد که بخش زیادی از تجهیزات این بیمارستان نیز خریداری شده و مابقی در حال خرید و استعلام است.

پورانفرد از ساخت بیمارستان در شهر سی سخت نیز خبر داد و گفت: نقشه و معماری بیمارستان سی سخت تایید و مرحله خاکبرداری نیز انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: بیمارستان لنده نیز با ۱۵ درصد پیشرفت کاری در مرحله اجرای ستون است.

او در خصوص بیمارستان پاتاوه هم گفت: ابتدا باید زمین اهدایی به نام دانشگاه علوم پزشکی ثبت تا مراحل بعدی آن انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.